La companyia reusenca Lo Nostro Teatre presenta: a la Sala Trono, de Tarragona els propers 21 i  22 de gener a les 20 h. i diumenge 23 a les 18.30 h la sarsuela El poema inacabat, a partir del text homònim de Gabriel Ferrater. Pau Ferran n’és el director i també un dels intèrprets. L’acompanyen al repartiment: Bàrbara Roig i  Mariona Quadrada. La música és de Álvaro Canelo, i Carlota Grau signa la coreografia i moviment. Un espectacle de Produccions de Lo Nostro (Tarragona)

L’argument

A casa, les coses importants —les decisions, el que s’ha de dir i no es pot callar, les coses boniques…— es diuen a la cuina. I gairebé sempre mentre algú remena fogons o cassoles, pela algun vegetal o escata un peix. O té un grapat de sal a les mans! La cuina és el centre de l’univers. Cuinar és com fer un poema i després oferir-lo a taula. La nostra recepta és molt senzilla: cuinar el Poema Inacabat de Gabriel Ferrater i després oferir-lo a taula. Els ingredients són: “La paraula, tot allò de lo nostro que pugueu trobar i tot l’amor a lo nostro que pugueu oferir.”

I una opinió:

Van cuinar, van musicar, van recitar i van ballar el Poema inacabat de Gabriel Ferrater. Un espectacle que ens va meravellar”
LA NOVA ESCENA

Author