La Sala Trono, de Tarragona, comunica que demà divendres -i només demà!-  ofereixen un 50% de descompte en la 2a. entrada que compreu de Miss Cosas y Yo de la Cia. Nemin. 

Miss Cosas y yo’ és un viatge als desitjos; les pors i els entrebancs que viu una artista durant un procés de creació. És un treball brutal d’honestedat, on l’actriu fa de les seves ferides d’infància; la millor plataforma on totes ens sentim convidades a acompanyar-la, revisitant al mateix temps, les nostres pròpies ferides. Diana Pla és aquesta actriu creadora que el públic acompanyarà a través de gèneres com stand up comedy:  el clown clàssic i la dansa contemporània. Un espectacle ple d’humor que ens parla d’assumir amb amor els nostres fracassos.

Direcció artística i interpretació: Diana Pla Solina
Dramatúrgia: Diana Pla Solina i Ferran Vilajosana
Mirada externa: Oriol Pla i Jaume Madaula
Acollida de projecte i mirada externa: Cia. Mar Gomez
Escenografia, vestuari i atrezzo: Duna Homedes

Una bona recomanació:

Miss cosas y yo: una peça senzilla i divertidíssima on l’artista se sincera i ens ensenya (quasi) tot allò que sap fer. Dansa, teatre físic i clown poblen un espectacle on: sobretot, la Pla Solina, es posa el públic a la butxaca des del primer moment. I com ens entabana, la tia! Hi ha intèrprets que tenen àngel i ella pertany a aquesta categoria.”

Oriol Puig Taulé, Revista El núvol.
Setembre, 2021 FITT

Instruccions!
ACONSEGUEIX EL TEU DESCOMPTE
Seleccionant en el desplegable de descomptes:
“Promo Black Friday”
I validant el codi:
BLACKFRIDAY

Més noticies

Aprofitem per recordar-vos que torna ‘èxit de la temporada passada Here comes your man,  els dies 10, 11 i 12 de desembre.

Va de dos antics alumnes d’una escola es retroben en una festa. No van ser massa amics a classe i ara sembla que tampoc tinguin gaire en comú. Mentre es preparen faran memòria del passat, de com Torres treia bones notes i somiava en ser un gran futbolista. I  de com Morales, víctima de les burles pel fet de ser sensible i femení,; tenia com a únic objectiu sobreviure.

I encara una de grossa:

Per Nadal, REGALA TEATRE!
Els 4 espectacles de gener per només 55€/persona.

Torna la promoció especial de Nadal de la Sala Trono
La compra d’aquest pack d’entrades per veure els quatre espectacles del mes de gener inclou:

  • Jose Mari de la cia. La Impaciència (Del 7 al 9 de gener)
  • Pruna del Col·lectiu NINS (Del 14 al 16 de gener)
  • El poema inacabat de la cia. Lo nostro (Del 21 al 23 de gener)
  • L’abraçada dels cucs de la cia. Cactus Teatre (El 28 i 29 de gener)
    —————————————————–
  • ABONAMENT SINGLE

    Aquest ABONAMENT INDIVIDUAL inclou 1 entrada/espectacle de gener de 2022. 
    Si vols regalar aquest abonament i que el rebi una altra persona, hauràs de marcar la casella: “Enviar com a regal” durant el procés de compra. I  indicar les dades del destinatari, que serà la persona que després podar fer el bescanvi d’entrades.

    Si no indiques aquesta casella, no s’enviarà com a regal i només tu podràs fer el bescanvi d’entrades pels espectacles.

  • Més informació a: https://www.salatrono.cat/

Author