Del 02/03/24 al 22/03/24, la Sala Tallers del Teatre Nacional de Catalunya acull INO, una creació d’Ino Kollektiv. «Set dones no pesen gaire en aquest món. Així que hem pensat: «I si ens apilem?», es planteja la companyia francesa.

Vestides a base de capes fetes de convencions socials -una mica com tothom- les set intèrprets s’embarquen en un viatge plegades. A l’inici, aquestes capes els pesen i no les deixen moure’s en llibertat, però ben aviat s’agafen a les costures i se’n desprenen. En aquesta creuada, s’adonen que les pressions socials pesen més que el pes de les altres companyes. A INO, les artistes s’agafen les unes a les altres; fan portés, acrobàcies i verticals. Es porten i se suporten, simplement, perquè ho volen fer juntes.

I una nota de la companyia:

«Estimat públic, és important que comprengueu que us estimem de totes les maneres. Si us trepitgem, si us ensenyem la nostra llengua, si us agafem una peça de roba, penseu-hi intensament: us estimem. És per això que volem fer-vos comprendre qui som, a la nostra manera. Com comunicar-se, si no? Doncs per força venim a provocar amb històries que segur que us faran estar amb nosaltres.»
Ino Kollektiv

Informació pràctica del TNC

Sala Tallers
Del 02/03/24 al 22/03/24
#INOTNC
Horaris:
— Dissabte a les 17 h
— Diumenge a les 12 h
— Dimecres, dijous i divendres a les 10h i 11 h (funció escolar)
Durada: 55 min
Edat recomanada: a partir de 8 anys

Author