A PLANTA 57, els espectadors són convidats a embarcar-se en un viatge inesperat en un ascensor d’un edifici d’oficines; on dos personatges molt diferents es troben atrapats: un famós exjugador de waterpolo i una dona del servei de neteja.
A mesura que l’ascensor sembla prendre el control, una sèrie d’esdeveniments fortuïts porten els protagonistes a revisitar: els racons més íntims de les seves memòries. Amb una trama fresca i captivadora; PLANTA 57 és una comèdia trepidant i optimista que explora la memòria emocional d’una generació.
Mitjançant un repàs càlid i humorístic de la vida, els records i les persones que els han format: l’obra ofereix una mirada única a les dècades dels 70, els 80 i els 90. La nostàlgia es converteix en un personatge més de l’obra, recordant-nos que: tot i que potser no sempre és aconsellable en general; de vegades una estoneta de nostàlgia pot arribar a salvar vides.
Fins al 28 d’abril
Divendres, 20h.
Dissabtes i Diumenges a les 18h
Durada: 1 hora i 15 min.
FITXA ARTÍSTICA:
Intèrprets: Laura Sancho y Jose Barón
Direcció: Òscar Molina
Autor: Jose Barón
Productor: Josep Compte INFIMA EVENTOS
Espai i escenografia: Òscar Molina
Il·luminació: Òscar Molina
