Al mes de juliol arriba la 9a programació de l’Antic Teatre al Grec Festival de Barcelona, però, a més, estrenaran la darrera col·laboració d’ENSALLE, Sergi Fäustino et al. i s’allargarean fins a l’agost amb Els Dimarts d’en Roger Pelàez.

 

Un tast de la programació

 

  • Obriran el mes amb l’estrena absoluta d’El dispositivo, la darrera col·laboració entre la companyia ENSALLESergi FäustinoTerrorismo de Autor i Antoine Forgeon (actual codirector tècnic del Festival de Otoño de Madrid). L’estrena de la peça, prevista al Teatro Ensalle el passat gener, va endarrerirse per mesures covid. L’obra investiga la política de la mirada amb relació al cos, a l’espai, al llenguatge i a les relacions entre qui mira i qui executa.
  • Del 8 al 25 de juliol hi haurà la programació de l’Antic Teatre al Grec 2021, amb dues estrenes absolutes i la reposició de primera peça de Juana Dolores.
  • Del dijous 8 al diumenge 11Iniciativa Sexual Femenina estrena, amb les entrades esgotades, Perpetua Felicidá, un tríptic d’agonies, decessos i resurreccions. Tres passions encarnades per les intèrprets amb l’ajuda de les santes Perpètua i Felicitat, estranyes màrtirs del s. III d.C.. a la romana Cartago, Respectivament mestressa i esclava, blanca i negra, lactant i embarassada; dansa usada, en paraules de la companyia, per insuflar alegria al camí que va de la mort a la vida passant per la resurrecció.
  • La programació segueix del 15 al 18 amb la reposició de # JUANA DOLORES # * massa diva per a un moviment assembleari *, amb les entrades també esgotades.
  • Tanca l’edició d’enguany de l’Antic al Grec  l’estrena absoluta de New(a)days de Park Keito, duo format pel creador sonor Miquel Casaponsa i la coreògrafa japonesa Kotomi Nishiwaki. La feina investiga entorn de la comunicació, els rituals diaris i la manipulació, i construeix un conjunt d’escenes que elaboren paisatges; un trànsit de l’estat més contemplatiu a  la pura apocalipsi.Pel que fa a l’afectació de l’espai a causa de les darreres mesures Covid-19 a Catalunya, comuniquen que el bar-terrassa està obert amb els següents horaris: de dilluns a dijous, d’11 a 23.30 h; divendres i dissabte, d’11 h a 24 h; i diumenge, de 17 h a 23.30. Us informarem de qualsevol eventualitat (en cas que n’hi hagi) per aquesta mateixa via i per xarxes socials.
  • Finalment, Roger Pelàez i el seu monòleg Mandonguilles de frenillo tancaran la temporada 2020 – 2021 de l’Antic Teatre amb els passis del 6 de juliol i del 3 d’agost.

Author