Després d’estrenar al Temporada Alta, arriba a la Sala Beckett el nou espectacle d’Àlex Rigola Aquest país no descobert que no deixa tornar de les seves fronteres cap dels seus viatgers. Amb aquesta peça, l’autor i director porta a escena “una proposta valent on sentirem la conversa real entre un pare i una filla real: Josep Pujol, catedràtic i la seva filla, l’Alba Pujol, entre sessió i sessió de quimioteràpia. I tenen ganes de compartir-ho amb els espectadors.” L’interpreten Alba Pujol i Pep Cruz.
Un espectacle sobre l’individualisme, la família, la humanitat, l’existencialisme, la supervivència, l’amistat, l’amor… i la vida. Es podrà veure del 30/01 al 23/02, de dimecres a dissabte, 20h. Diumenge, 18h
Servei d’acollida d’infants durant la representació
Pares i mares amb fills i filles petits, ja podeu anar a teatre!
Durant les funcions del diumenge a la tarda, la Sala Beckett ofereix un servei d’acollida de nenes i nens entre 3 i 12 anys, inclòs al preu de l’entrada de l’espectacle. Mentre els pares i mares mireu la funció, les vostres filles i fills estaran degudament atesos per monitors especialitzats en una de les aules del mateix recinte de la Sala Beckett.
Per utilitzar aquest servei és imprescindible comprar la modalitat d’entrada Entrada + servei d’acollida (una per a cada nen o nena que es vol fer acollir) i també fer la reserva del servei enviant un correu electrònic a reserves@salabeckett.cat com a molt tard el dijous anterior al dia de la funció. En la reserva cal indicar el nom del nen o la nena, l’edat (entre 3 i 12 anys) i un telèfon de contacte.