Després de l’èxit de Negrata de merdaDenise Duncan, autora resident aquest any al Tantarantana, estrena El último adiós. És el seu segon espectacle dins El Cicló 2021-2022, programa de suport a la creació del Teatre Tantarantana. Una autoficció, basada en els adéus pendents de l’autora i directora, i l’actriu, Catalina Calvo. S’estrena divendres que ve dia 18 de març a la Sala Baixos22, on s’hi estarà fins al 10 d’abril.

Aquesta obra és la primera autoficció de Duncan, una peça íntima i personal. Parla de les vivències de la directora i Catalina Calvo, qui interpreta aquest monòleg sobre els comiats.

“I és que un dia ens vam adonar que no ens acomiadem prou”

Un viatge que acaba regat amb tequila

El muntatge comença amb un viatge per creuar l’Atlàntic cap a Costa Rica per visitar a l’àvia de Duncan; i acaba dimensionant-se en una gran festa amb ranxeres i tequila. Una celebració de l’amor, un duel fet des de la nuesa absoluta.

Un gran adéu, poètic, real, basat en les vides de Duncan i Calvo. Un adéu a les seves àvies, amors, amigues i d’altres persones que han estimat alguna vegada. I de les quals, no es van poder acomiadar.

El último adiós es convida al públic a fer en comunitat un acte profundament subversiu, dir “Adéu”. I és que al final, tot el que fa mal té a veure amb quant es desitja que: allò que s’estima sigui infinit. S’inclouen relats reals de seguidores a Instagram, com és dir adéu en comunitat.

Aquesta, és una producció del Teatre Tantarantana i forma part d’El Cicló 2021-2022, projecte de suport a la creació #fàbricadecreació.

Author