Sergio Bernal, un dels ballarins més influents de l’escena nacional i internacional, farà una parada en la seva gira internacional: per tornar al teatre Victòria de Barcelona els propers dies 17, 18 i 19 de juliol amb Ser; una obra molt personal i el seu primer muntatge com a director de la seva pròpia companyia, la Sergio Bernal Dance Company. Ser fusiona flamenc, ballet clàssic i dansa contemporània i recull l’essència de Sergio Bernal des dels inicis fins avui. Ser va ser rebut aquest mes pel públic barceloní amb entusiasme, que va reconèixer l’art del ballarí amb: més de cinc minuts d’aplaudiments i amb la platea dreta ovacionant la companyia.
Les entrades per a les noves dates ja són a la venda. Ser és un espectacle viu, dinàmic, emocionant, on la dansa és la columna vertebral. Ser una obra única, diferent, és un nou prisma a través del qual gaudir d’una creació sense precedents del ballarí. Sergio Bernal és director artístic i coreògraf amb la seva pròpia companyia, Sergio Bernal Dance Company juntament amb Ricardo Cuevas.. .
En definitiva, un cant a l’amor i el lliura a tot allò que sent quan trepitja un escenari. Un recorregut íntim i personal, materialitzat en un espectacle tan versàtil com les capacitats artístiques i personals li permeten. És un espectacle viu, dinàmic i emocionant, on la dansa és la columna vertebral, amb 14 músics i 4 ballarins.