La dona sense cor explora, en forma de thriller psicològic, el mecanisme de transmissió que utilitza l’abús; entre les diferents generacions d’una mateixa família.

Segons dades de l’Organització mundial de la Salut, al primer món, un de cada cinc menors pateix abusos sexuals;  abans de complir els disset anys. En un setanta per cent dels casos els agressors són els mateixos pares o els familiars més propers. L’abús sexual infantil és un problema de salut pública que requereix atenció especialitzada, però sobretot una presa de consciència urgent; per part del conjunt de la societat.

Tot i així, segueix constituint un robust tabú cultural.

Dramatúrgia i direcció: Josep Julien. Intèrprets: Alba Gallén, Paula Lozano, Mar Molina, Rosa Pedro, Atria, Yasmín Burtín, Iria Rodríguez i Sergio Xalabarder. Ajudanta de direcció: Gemma Ribalta. Disseny de llums: Isabel Joaniquet. Assessoria de veu: Oriol Guinart. Assessoria de moviment: Georgia Vardarou. Imatge de cartell: Mar Molina. Companyia LaKorral

Una producció d’Eòlia Escena Emergent 2024

Author