El proper divendres 22 de març a les 19 hores a la Sala Gran del TNC s’estrenarà ‘El Paraíso de los Negros’, una coreografia flamenca en què ressonen els conflictes i la naturalesa asimètrica de la Humanitat.

Paraíso de los negros és una coreografia flamenca que pren com a saba pròpia la tensió entre els principis de llibertat; i autoritat que travessen  Poeta en Nueva York de Federico García Lorca, l’essència dels contraris que destil·la l’obra homònima de Carl Van Vechten, la filosofia tel·lúrica de la negritud de Leopold Sedar Senghor i la reivindicació del desig negre de Nina Simone. Amb direcció de María Pagés i El Arbi El Harti.
Coreografia, disseny de vestuari i direcció musical, María Pagés.

Producció Centro Coreográfico María Pagés
Coproducció Fundación María Pagés, Grec Festival de Barcelona
Amb el patrocini de Comunidad de Madrid i INAEM
Suport a la producció Ajuntament de Fuenlabrada

Projecte realitzat amb el suport del programa d’ajuts a la
creació i a la mobilitat de l’Ajuntament de Madrid

Aquest espectacle forma part del festival Dansa Metropolitana

 

Author