Segona setmana de funcions de La Calòrica a la Sala Fabià Puigserver de Montjuïc amb La brama del cérvol: una comèdia esbojarrada i filosòfica que us farà partir de riure.
Mireu què en diu la crítica:
- “La Calòrica fa que tot passi, pràcticament alhora. És un disbarat que ho farà esclatar tot. Però la implosió és cap endins. I si a Le congrès ne marche pas l’enfrontament amb la realitat hipòcrita era sense paraules; ara es revela implacable amb uns personatges perdedors com sempre, amb una amargor profunda com els finals dels capítols de: Sala polivalent, de fet. La Calòrica ha agafat els binocles per divisar els cérvols, però se’ls posa del revés: i acaba mirant cap a l’interior de les seves contradiccions.” (Jordi Bordes, Recomana)
- “La Calòrica no seria La Calòrica -i el dramaturg Joan Yago segurament tampoc seria Joan Yago-; si no inclogués en una trama marcada per l’acció, l’humor, la música i l’esverament col·lectiu -“no crideu tant que sembleu de La Calòrica!”, diu en un moment donat un dels personatges- un discurs tintat d’ironia i no exempt de reflexió filosòfica.” (Andreu Sotorra, Clip de teatre)
- “Una comèdia que farà les delícies dels més teatrers. Una autèntica experiència teatral.” (Oriol Puig Taulé, El país)
I a part de venir a veure l’espectacle, recordeu que dimarts 17/06, hi haurà una sessió d’In situ amb la Marina Garcés!
Fins al 22/06 a Montjuïc
Text editat a Llum de guàrdia

Una comèdia esbojarrada i filosòfica que us farà partir de riure