A partir del 15 de desembre, la Sala Aquarella brillarà amb  Las chicas del coro, un musical brillant (i no són només els lluentons) de Ferran Gonzàlez (la veu d’Hèrcules); i Las Fernandas (Javier Prados i Joan López Santos) amb direcció de Rubén Yuste.

L’argument

Las chicas del coro és una comèdia feta musical amb una actriu, cinc actors i una pianista. Explicaran, d’una manera divertida i provocant riallades les vivències de Cristal, Dina i Leo, tres drag queens de la capital. Volen triomfar a la música i acaben sent coristes de Blanca Tonegra, una diva de vuitanta anys en decadència. A més, apareixerà un manager, un productor i altres personatges que et sorprendran.

Les cançons són originals compostes per Ferran Gonzàlez (el de Pegados, un musical diferente);  i interpretades en directe per una meravellosa orquestra composta per 18 instruments, tots en un sol teclat: el de la nostra pianista (que tocarà en directe, també).

L’orientació sexual, la identitat de gènere i ser fidel als principis de cadascuna;  jugaran un paper crucial en el desenvolupament de la història on embolics de faldilles; mentides i orgull es barregen amb talons, humor i brilli brilli. Molt brilli brilli. Tota una fantasia que no es pot perdre!

Més info a: www.salaaquarella.com

Author