Una bona notícia: el reeixit musical d’homenatge a Michael Jackson MICHAEL’S LEGACY arriba a Barcelona: al Teatre Poliorama on s’hi estarà durant dues setmanes, del 15 al 26 de maig. L’espectacle, avalat pel Club de Fans de Michael Jackson a Espanya com: “el millor espectacle musical totalment en directe sobre El Rei del Pop a la actualitat”;  és un tribut creat per la Jackson Dance Company.

Es tracta del primer homenatge a Michael Jackson -del qual aquest any es commemora el 15è. aniversari de la seva mort- que ofereix el concepte d’espectacle que tenia el Rei del Pop a les seves gires; amb veus i música en directe. És un musical apte per a tots els públics, amb una escenografia molt cuidada; i rèpliques exactes de les cançons originals interpretades per una banda de 4 músics i veus en directe; juntament amb un gran cos de ball format per 8 ballarins.

MICHAEL’S LEGACY compta amb un dels millors impersonators del Rei del Pop, Ximo MJ;  amb una gran semblança física i capaç de realitzar a la perfecció cada moviment i gest de M.Jackson sobre l’escenari. Ximo MJ i la resta de l’elenc aconsegueixen transmetre fidelment els missatges: que el Rei del Pop feia arribar al públic a cadascuna de les seves actuacions;  fent viure l’espectador una increïble història com si fos el protagonista. MICHAEL’S LEGACY arriba al Teatre Poliorama després d’una gira ininterrompuda iniciada al any 2017;  que ha portat l’espectacle a grans recintes i als teatres més importants del nostre país, sumant més de 500.000 espectadors.


Ximo MJ,
a la pell de Michael Jackson des dels cinc anys

El valencià Ximo Jackson, també conegut com a Ximo MJ; és un fan incondicional del Rei del Pop des de molt ràpida edat, convertint la seva interpretació inicial en: alguna cosa innata. Des dels cinc anys representa el seu ídol en diferents concursos i
competicions de ball, guanyant gran varietat de premis.

Després de complir la majoria d’edat, decideix professionalitzar la seva afició; fent infinitat de concerts per tot el territori nacional i internacional. Avalat pel Club de Fans de Michael Jackson a Espanya com “el millor doble espanyol de Michael Jackson actualment”: Ximo MJ representa amb sentiment, respecte, constància i admiració al seu gran ídol sobre els millors escenaris del nostre país.

Les entrades per a MICHAEL’S LEGACY estan disponibles a:
www.teatrepoliorama.com/ca/programacion/c/803-michaels-legacy.html

Author