“EL DIA DE LA MARMOTA”, és una comèdia musical basada en la pel·lícula homònima que s’estrenarà el desembre d’aquest 2024 al Teatre Coliseum de Barcelona

La productora i el tàndem artístic format per Àngel Llàcer i Manu Guix, afronten el seu cinquè musical. Un projecte contemporani i vigent en el mercat internacional, sent pioners a traduir aquesta obra en una llengua no anglesa. i convoquen les audicions per seleccionar l’equip artístic.


CONVOCATÒRIA D’AUDICIONS, 6 i 7 de juny a Barcelona

Es busquen artistes amb àmplia formació de cant, dansa i interpretació per poder formar part de la nova companyia del musical. Les audicions s’organitzaran en dues fases, la primera el dia 6 de juny i la segona el dia 7, en un procés de selecció tancada. S’acceptarà material fins al 26 de maig al correu audiciones@nostromolive.es, i l’equip de direcció es posarà en contacte amb els candidats seleccionats.

 “El dia de la marmota” (The Groundhog Day) és la nova comèdia musical d’Àngel Llàcer i Manu Guix, produïda per Nostromo Live i amb producció executiva de Jordi Sellas, la qual serà la seva cinquena creació musical conjunta. Després dels èxits assolits amb la “La Jaula de las Locas”, “La Tienda de los Horrores”, “Cantando bajo la lluvia” i “The Producers”, amb els quals han congregat més d’1 milió d’espectadors durant els últims sis anys, arriba: “El dia de la marmota”, amb música i lletres compostes per Tim Minchin (el còmic i lletrista australià, artífex de l’èxit mundial del musical “Matilda”) i amb un guió elaborat per Danny Rubin, a partir de l’adaptació de la pel·lícula homònima (basada en una història original del mateix Rubin).

Per la nova temporada, i per primera vegada, els promotors de l’espectacle presenten: un projecte musical contemporani i vigent en el mercat internacional;  sent pioners en traduir aquesta obra en una llengua no anglesa, gràcies a una nova línia de suport del: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya; que aposta per la producció de musicals de gran format en català, adaptant èxits internacionals.

En bona part, l’expectativa de la proposta està en l’èxit que va tenir la pel·lícula de 1993 que, protagonitzada per Bill Murray i Andie MacDowell, és una autèntica icona cultural de finals del s. XX (a tal d’exemple, forma part del Registre Nacional de Cinema dels Estats Units com a creació significativa). El musical va fer el seu debut a Londres durant l’estiu del 2016;  aconseguint ser la producció més taquillera de la història al “The   Old   Vic”.   Posteriorment,   es   va   estrenar al August Wilson Theatre de Broadway, el 17 d’abril de 2017.

A Barcelona, “El dia de la marmota” s’estrenarà el desembre d’aquest any al Teatre Coliseum;  coincidint amb les festes de Nadal. Les entrades sortiran a la venda a mitjans de juny i es podran comprar a la web oficial del Grup Balaña – https://www.balanaenviu.com

Demà pot ser un altre dia… o no

 ¿Què passaria si cada dia fos el mateix dia? Phil Connors és un presentador del temps d’una cadena de televisió de Pittsburgh, que cobreix el festival anual de:l Dia de la marmota que se celebra cada 2 de febrer a Punxsutawney, una petita ciutat de Pennsilvània. Ell i el seu equip es veuen atrapats en una tempesta de neu quan tornen a la ciutat; i es veuen obligats a passar la nit al poble. L’endemà, quan en Phil es desperta, descobreix que ha quedat atrapat en el temps, revivint el mateix dia repetidament.

Una divertida comèdia romàntica que farà viure a l’espectador moment hilarants i on descobrirà, acompanyat de grans temes musicals;  quin és el secret per acabar amb aquest bucle temporal infinit.

Author