El proper dimarts 10 de juny de 2025, a les set del vespre, la Fundació Romea presenta: A la recerca del perfum del Teatre Romea. L’esdeveniment tindrà lloc al Teatre Romea de Barcelona i comptarà amb la presència: d’Alejandro Acosta (artista), Pau Escobar (actor) i Aida Guardia (perfumista).
Sobre l’acte
L’artista Alejandro Acosta i la perfumeria Sillage, materialitzaran l’aroma d’una peça de roba del teatre: trobada en un dels seus antics armaris, que va quedar amagada després de la seva última funció.
Una representació immersiva dels sentits i de com afecta la seva percepció al més primitiu de tots: l’olfacte.
Només un dia!

L’artista Alejandro Acosta i la perfumeria Sillage, materialitzaran l’aroma d’una peça de roba del teatre trobada en un dels seus antics armaris, que va quedar amagada després de la seva última funció.