El passat mes de  setembre del l’Antic Teatre va celebrar l’onzè aniversari de l’estrena de Y por qué John Cage?. I asseguren: «L’experiència fou tan màgica que de nou tornem a casa, vibrant alt, a compartir aquest treball tan estimat. Aquesta es la nostra primera peça junts, amb ella vam descobrir un llenguatge i la nostra manera de fer; i també, el que podíem aportar al món de les arts en viu. És una proposta molt senzilla en la que dues persones, en Guillem i en Jorge: dialoguen i discuteixen sobre què fer, sobre com enfrontar aquest procés creatiu. Les paraules que fan servir es transformen en sons i, a partir del ritme i la musicalitat que inevitablement produeixen:  tracten d’acordar les regles d’un joc en el que el públic s’hi descobreix totalment immers.

Les vides de Jorge y Guillem s’entrecreuen una nit d’estiu del 2008 a Barcelona: en Guillem va demanar foc al Jorge i aquest li’n donà. Al cap d’un mes de la coneixença ja vivien junts i, uns quants mesos mes tard, van començar a col·laborar creant peces en parella i també algunes col·laboracions; els primers anys a Amsterdam i, ja després, a Barcelona. Els seus primers treballs com YPQJC? i #LOSMICRÓFONOS, ens parlen del llenguatge i les convencions; els darrers, com El Movimiento o Las cosas del amor, tracten de posar coses en relació;  per tal de moure assumptes profunds. Ara, ja cap dels dos fuma, però porten 15 anys cuidant aquesta petita foguera amb molt treball i molt d’amor.

 

Performance

Creació i interpretació: JORGE DUTOR i GUILLEM MONT DE PALOL
Dijous 29 de febrer a les 20:00
+ Post-funció amb els artistes
Divendres 1 de març a les 20:00
Dissabte 2 de març a les 20:00
Diumenge 3 de març a les 20:00

Idiomes: castellà
Durada: 60 minuts
Edat recomanada: +5 anys
Entrades: 14 euros ONLINE // 16 euros TAQUILLA
COMPRAR

Author