Està mol bé recuperar un musical de Larson, però cal cuidar l’acustíca i/o vocalització.
Author
-
View all posts
Responsable del programa EL SETÈ ART DE TALIA de Ripollet Radio i critica de la REVISTA DE RIPOLLET.

Comentaris recents